Servet ARSLAN\/A\u011eRI-BHA\n\u00d6\u011frenciler, yapt\u0131klar\u0131 aletlerle hem bilim, teknoloji ve toplum \u00fcnitesini hem de T\u00fcrk-\u0130slam bilginlerini \u00f6\u011frenirken hem de e\u011flenceli zaman ge\u00e7irdi.\n\u00c7irik, yapt\u0131\u011f\u0131 a\u00e7\u0131klamada, \u00f6\u011frencilerine yaparak, ya\u015fayarak \u00f6\u011frenme yakla\u015f\u0131m\u0131yla bilgileri daha kal\u0131c\u0131 k\u0131lmaya \u00e7al\u0131\u015ft\u0131\u011f\u0131n\u0131 s\u00f6yledi.\n\u00d6\u011frencilerin somut deneyimler yoluyla bilgi edinmesini sa\u011flad\u0131\u011f\u0131n\u0131 belirten \u00c7irik, \u201c7. s\u0131n\u0131flarda d\u00f6rd\u00fcnc\u00fc \u00fcniteye ge\u00e7tik. \u00dcnitemizin ad\u0131 bilim, teknoloji ve toplum. Bu \u00fcnite ile ilgili olarak \u00f6nce teknolojik \u00fcr\u00fcnlerin ve adetlerin topluma ve bireye olan faydalar\u0131n\u0131 ve zararlar\u0131n\u0131 i\u015fledik. K\u00f6ydeki imkanlarla \u00f6\u011frencilerden geri d\u00f6n\u00fc\u015f\u00fcm malzemeleriyle teknolojik aletler yapmalar\u0131n\u0131 istedim. B\u00fct\u00fcn \u00f6\u011frencilerim bu sayede hem geri d\u00f6n\u00fc\u015f\u00fcm\u00fcn faydalar\u0131n\u0131 \u00f6\u011frendi hem de g\u00fczel \u00fcr\u00fcnler ortaya koydu.\u201d dedi.\n\u00d6\u011frencilerin yapt\u0131klar\u0131 \u00fcr\u00fcnlerle hem teknolojinin tarihini hem de e\u011flenceli bir etkinlik olan Hacivat ve Karag\u00f6z g\u00f6lge oyununu sergilediklerini anlatan \u00c7irik,\u201d7. s\u0131n\u0131flarda i\u015fledi\u011fimiz bir di\u011fer konumuz ise T\u00fcrk-\u0130slam bilginleri. Bu konuyu \u00f6\u011frencilerimizin her biri bir \u0130slam bilgini ara\u015ft\u0131rarak o bilgine ait s\u0131n\u0131fta hem canland\u0131rma yapt\u0131lar hem de onun yapt\u0131\u011f\u0131 teknolojik aletlerin benzerini yap\u0131p s\u0131n\u0131fta sundular. K\u00f6y \u00f6\u011fretmeni olmak benim i\u00e7in b\u00fcy\u00fck bir gurur, b\u00fcy\u00fck bir mutluluk. \u0130yi ki k\u00f6y \u00f6\u011fretmeniyim.\u201difadelerini kulland\u0131.\nOkul y\u00f6neticilerinin kendisine ve okulda g\u00f6rev yapan \u00f6\u011fretmenlere verdi\u011fi desteklerle b\u00f6yle g\u00fczel etkinlikleri \u00f6\u011frencilerin yapt\u0131\u011f\u0131ndan dolay\u0131 te\u015fekk\u00fcr eden \u00c7irik, \u00f6\u011frencilerinin de yapt\u0131klar\u0131 \u00e7al\u0131\u015fmalardan \u00e7ok memnun olduklar\u0131n\u0131 ifade etti.\n\u0130l Milli E\u011fitim M\u00fcd\u00fcr\u00fc Hasan K\u00f6krek de \u00c7irik\u2019in \u00f6rnek bir \u00f6\u011fretmen oldu\u011funu dile getirerek, \u201cPervin hocam\u0131z ve okulda g\u00f6rev yapan di\u011fer \u00f6\u011fretmenlerimiz, \u00f6\u011frencilerimize bilim ve teknoloji sevgisi a\u015f\u0131lamak i\u00e7in \u00e7ok g\u00fczel \u00e7al\u0131\u015fmalar yap\u0131yorlar. Biz de onlara her t\u00fcrl\u00fc deste\u011fi vermeye haz\u0131r\u0131z. Eme\u011fi ge\u00e7en herkese te\u015fekk\u00fcr ediyorum.\u201d dedi.\n
Ağrı’da öğrenciler geri dönüşüm malzemeleriyle teknoloji harikaları yarattı
Servet ARSLAN/AĞRI-BHA Öğrenciler, yaptıkları aletlerle hem bilim, teknoloji ve toplum ünitesini hem de Türk-İslam bilginlerini öğrenirken hem de eğlenceli zaman geçirdi. Çirik, yaptığı açıklamada, öğrencilerine yaparak, yaşayarak öğrenme yaklaşımıyla bilgileri daha kalıcı kılmaya çalıştığını söyledi. Öğrencilerin somut deneyimler yoluyla bilgi edinmesini sağladığını belirten Çirik, “7. sınıflarda dördüncü üniteye geçtik. Ünitemizin adı bilim, teknoloji ve toplum....
{"id":88954,"news_id":15692421,"detail":"