Muratpaşalı turunç masası’ndan memnun

Turunç Masa, Muratpaşa Belediyesi’nin halkla ilişkiler ve yönetişim projesi olarak Kasım 2014’te kuruldu. 444 80 07 numaralı çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya, web ve basın birimleriyle ilçe sakinlerinin istek ve şikayetlerini çözüme kavuşturan, önerileri alarak uygulanmasını sağlayan ve kamu hizmetini herkese eşit şekilde ulaştıran Turunç Masa, ocak ayında saatte yaklaşık 18 başvuruya cevap verdi,...

{"id":87076,"news_id":15690543,"detail":"

Turun\u00e7 Masa, Muratpa\u015fa Belediyesi\u2019nin halkla ili\u015fkiler ve y\u00f6neti\u015fim projesi olarak Kas\u0131m 2014\u2019te kuruldu. 444 80 07 numaral\u0131 \u00e7a\u011fr\u0131 merkezi, gezici ekipler, sosyal medya, web ve bas\u0131n birimleriyle il\u00e7e sakinlerinin istek ve \u015fikayetlerini \u00e7\u00f6z\u00fcme kavu\u015fturan, \u00f6nerileri alarak uygulanmas\u0131n\u0131 sa\u011flayan ve kamu hizmetini herkese e\u015fit \u015fekilde ula\u015ft\u0131ran Turun\u00e7 Masa, ocak ay\u0131nda saatte yakla\u015f\u0131k 18 ba\u015fvuruya cevap verdi, kayda ald\u0131.\nMEMNUN\u0130YET ORANI Y\u00dcZDE 94,8\n

Ocak ay\u0131nda Turun\u00e7 Masa\u2019n\u0131n farkl\u0131 birimlerince kayda al\u0131nan ba\u015fvuru say\u0131s\u0131 13 bin 620 oldu. Muratpa\u015fal\u0131lar\u0131n ba\u015fvuru i\u00e7in en \u00e7ok tercih etti\u011fi y\u00f6ntem 444 80 07 numaral\u0131 \u00e7a\u011fr\u0131 merkezi oldu. Kayda al\u0131nan 11 bin 103 ba\u015fvuru bu kanalla yap\u0131l\u0131rken, 1775 ba\u015fvuru internet arac\u0131l\u0131\u011f\u0131yla, 676 ba\u015fvuru ba\u015fvuru masas\u0131, 66 ba\u015fvuru ise gezici ekip arac\u0131l\u0131\u011f\u0131yla yap\u0131ld\u0131. Ba\u015fvurular\u0131n olumlu ya da olumsuz sonu\u00e7lanmas\u0131 a\u00e7\u0131s\u0131ndan il\u00e7e sakinlerinin memnuniyet oran\u0131 ise ocak ay\u0131nda y\u00fczde 94,8 oldu.\n

\nEN D\u0130S\u0130PL\u0130NL\u0130 S\u0130STEM\n

Belediye Ba\u015fkan\u0131 \u00dcmit Uysal, Turun\u00e7 Masa\u2019n\u0131n T\u00fcrkiye\u2019nin en disiplinli ve sistematik y\u00f6neti\u015fim sistemi oldu\u011funun alt\u0131n\u0131 \u00e7izdi. Y\u00f6neti\u015fimin verimlilik, etkinlik, sorumluluk ve hesap verebilirlik kavramlar\u0131n\u0131 i\u00e7eren bir etkile\u015fim oldu\u011funu belirten Ba\u015fkan Uysal, \u201cHalk\u0131n iradesine g\u00f6re belediyeyi \u015fekillendiriyoruz. Turun\u00e7 Masa\u2019n\u0131n bu anlamda bir \u00f6zelli\u011fi de demokratik olmas\u0131d\u0131r. Herkes, her ko\u015fulda ula\u015fabilir\u201d diye konu\u015ftu.\nTURUN\u00c7 MASA NASIL \u00c7ALI\u015eIR?\n

Turun\u00e7 Masa, herhangi bir kanal\u0131 \u00fczerinden talebi ald\u0131\u011f\u0131 anda ba\u015fvuru sahibinin cep telefonuna SMS bilgilendirmesi yap\u0131yor. \u0130kinci ad\u0131mda al\u0131nan talep Turun\u00e7 Masa Koordinasyon Merkezi\u2019ne iletiliyor ve art\u0131k talebin takip\u00e7isi Koordinasyon Merkezi oluyor. Merkez, ilgili m\u00fcd\u00fcrl\u00fcklerle \u00e7al\u0131\u015farak en ge\u00e7 2 g\u00fcn i\u00e7erisinde talep sahibine d\u00f6nerek s\u00fcrece ili\u015fkin bildirim yap\u0131yor. Sorun \u00e7\u00f6z\u00fcld\u00fckten sonra talep sahibine bilgi veriliyor. S\u00fcre\u00e7 tamamland\u0131ktan sonra memnuniyet \u00f6l\u00e7\u00fcmleri yap\u0131l\u0131yor.\n","created_at":"2024-02-12T04:14:09.000000Z","updated_at":"2024-02-12T04:14:09.000000Z"}