Bir milyon müşteri sorunu çözüldü

Bir milyon müşteri sorunu çözüldü Tekirdağ, Edirne ve Kırklareli’nde 1,2 milyondan fazla aboneye hizmet veren Trakya Elektrik Dağıtım A.Ş. (TREDAŞ), 2023 yılında müşterilerinden 1 milyonun üzerinde çağrı aldı. Çağrı Merkezi ulaşılabilirlik oranı yüzde 99,91 gibi oldukça yüksek bir seviyeye ulaşan şirketin müşteri memnuniyet oranı ise yüzde 96’ları aştı. Müşterilerinin talep ve ihtiyaçlarına 7 gün 24...

{"id":85966,"news_id":15689433,"detail":"Bir milyon m\u00fc\u015fteri sorunu \u00e7\u00f6z\u00fcld\u00fc\n

Tekirda\u011f, Edirne ve K\u0131rklareli\u2019nde 1,2 milyondan fazla aboneye hizmet veren Trakya Elektrik Da\u011f\u0131t\u0131m A.\u015e. (TREDA\u015e), 2023 y\u0131l\u0131nda m\u00fc\u015fterilerinden 1 milyonun \u00fczerinde \u00e7a\u011fr\u0131 ald\u0131. \u00c7a\u011fr\u0131 Merkezi ula\u015f\u0131labilirlik oran\u0131 y\u00fczde 99,91 gibi olduk\u00e7a y\u00fcksek bir seviyeye ula\u015fan \u015firketin m\u00fc\u015fteri memnuniyet oran\u0131 ise y\u00fczde 96\u2019lar\u0131 a\u015ft\u0131.\n

M\u00fc\u015fterilerinin talep ve ihtiya\u00e7lar\u0131na 7 g\u00fcn 24 saat \u00e7\u00f6z\u00fcm \u00fcretmeye \u00e7al\u0131\u015ft\u0131klar\u0131n\u0131 ifade eden TREDA\u015e Genel M\u00fcd\u00fcr\u00fc Re\u015fit Bilgili, \u201cBir yandan t\u00fcketicilerimize kesintisiz ve kaliteli elektrik da\u011f\u0131t\u0131m hizmeti sunarken di\u011fer yandan \u00e7a\u011fr\u0131 merkezimiz arac\u0131l\u0131\u011f\u0131 ile talep ve sorunlar\u0131na h\u0131zla yan\u0131t \u00fcretmeye gayret ediyoruz. \u00c7a\u011fr\u0131 merkezindeki ekiplerimiz ba\u015far\u0131l\u0131 performans\u0131 g\u00f6stererek 2023 y\u0131l\u0131nda 1 milyondan fazla \u00e7a\u011fr\u0131ya sesli yan\u0131t vererek \u00e7\u00f6z\u00fcm \u00fcretti. \u00c7a\u011fr\u0131 merkezimizin ula\u015f\u0131labilirlik seviyesi de y\u00fczde 99,91\u2019lere kadar \u00e7\u0131kt\u0131. Bu oranlar\u0131 ben m\u00fc\u015fterilerimize verdi\u011fimiz de\u011ferin en g\u00fczel yans\u0131malar\u0131\u201d diye konu\u015ftu.\n

\n

TREDA\u015e M\u00fc\u015fteri Deneyimi ve \u00c7a\u011fr\u0131 Merkezi M\u00fcd\u00fcr\u00fc \u00d6mer YAL\u00c7IN, TREDA\u015e \u00c7a\u011fr\u0131 Merkezi\u2019ne gelen \u00e7a\u011fr\u0131lar\u0131n y\u00fczde 3\u2019\u00fcne \u201csekt\u00f6rde bir ilk\u201d olarak 2020 y\u0131l\u0131nda devreye al\u0131nan; m\u00fc\u015fteri hizmetleri y\u00f6netiminde yaz\u0131l\u0131 ve s\u00f6zl\u00fc olarak insan konu\u015fmas\u0131n\u0131 taklit eden Trakya \u015fivesiyle konu\u015fanlarla da rahat\u00e7a ileti\u015fime ge\u00e7ilebilen yapay zek\u00e2 destekli dijital asistan uygulamas\u0131 \u201cTREDA\u015e Enerjik\u201d in yan\u0131t verdi\u011fini iletti.\n

Ge\u00e7ti\u011fimiz g\u00fcnlerde 6. CX Awards Turkey \u2013 M\u00fc\u015fteri Deneyimi \u00d6d\u00fclleri\u201d t\u00f6reninde dijital asistan TREDA\u015e Enerjik \u2013 Chatgpt entegrasyonunu ger\u00e7ekle\u015ftirerek \u201cEn \u0130yi Dijital M\u00fc\u015fteri Deneyimi\u201d kategorisinde \u201cSekt\u00f6rde \u0130lkler\u201d \u00f6d\u00fcl\u00fcne lay\u0131k g\u00f6r\u00fclen TREDA\u015e Enerjik, m\u00fc\u015fterilerin taleplerini saniyeler i\u00e7inde iletirken sesli komutlar\u0131 da alg\u0131layarak, elektrik da\u011f\u0131t\u0131m faaliyetlerinde her t\u00fcrl\u00fc bilgiyi m\u00fc\u015fterilerine aktarabiliyor.\n

\u00a0\n","created_at":"2024-01-24T14:12:08.000000Z","updated_at":"2024-01-24T14:12:08.000000Z"}