Moto-Kuryelerinin sorunları ATO’da masaya yatırıldı

Moto-Kuryelerinin sorunları ATO’da masaya yatırıldı ANKARA- BHA Online yemek platformları ile moto-kuryelerinin sorunları ikinci kez  ATO’da masaya yatırıldı. ATO Başkan Yardımcısı Halil İbrahim Yılmaz başkanlığında, ATO Duatepe Hizmet Binası’nda gerçekleşen toplantıya, ATO’nun Hizmet Sektörü Özel İhtisas Komisyonu Başkanı Ömer Sarıoğlu, Başkan Yardımcısı Meriç Çağlayan, Komisyon Üyesi Muharrem Kılıç, Kuryeler Esnaf Odası Başkan Yardımcısı Sinan Ölçü, Yönetim...

Moto-Kuryelerinin sorunları ATO’da masaya yatırıldı

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Moto-Kuryelerinin sorunları ATO’da masaya yatırıldı

ANKARA- BHA

Online yemek platformları ile moto-kuryelerinin sorunları ikinci kez  ATO’da masaya yatırıldı. ATO Başkan Yardımcısı Halil İbrahim Yılmaz başkanlığında, ATO Duatepe Hizmet Binası’nda gerçekleşen toplantıya, ATO’nun Hizmet Sektörü Özel İhtisas Komisyonu Başkanı Ömer Sarıoğlu, Başkan Yardımcısı Meriç Çağlayan, Komisyon Üyesi Muharrem Kılıç, Kuryeler Esnaf Odası Başkan Yardımcısı Sinan Ölçü, Yönetim Kurulu Üyesi Selçuk Başaran, Yemeksepeti Kamu Politikası ve Devlet İşleri Müdürü Senem Yavaş ve Ankara Bölge Satış Müdürü Bircan Kaya, Trendyol Kurumsal İlişkiler Direktörü Buğra Sabri Uşaklı, Operasyon Direktörü Ege Atikkan ve Hukuk Danışmanı Av. Fatih Çon katıldı.

ATO Başkan Yardımcısı Yılmaz, toplantıda yaptığı konuşmada, ATO üyelerinin online yemek platformları aracılığıyla da hizmet verdiğini hatırlatarak, gelişen bir sektör olan online yemek platformları ve onların kuryelerinin, insana doğrudan hizmet vererek önemli bir görev üstlendiklerini kaydetti. ATO üyeleriyle, yemek platformlarının sorunlarının çözümü için de bir araya geldiklerini hatırlatan Yılmaz, sektörün ilerlemesi ve ülke ekonomisine katkı sağlaması için çalışmalar yürüttüklerini ifade etti.

“Online platformlar ve kuryeleri gelecek 100 yılımızda hep var olacaklar”

Dijitalleşmeye birlikte online yemek platformlarının geliştiğini, pandemi sayesinde de kullanımının yaygınlaştığını belirten Yılmaz, “Dijitalleşmeyle gelişen online platformlar ve bunların kuryeleri gelecek 100 yılımızda hep var olacaklar. Online yemek platformları ve kuryeler ne kadar sorunsuz çalışırsa hizmet kalitesi o kadar artar” dedi. Sektörün gelecekte de var olacağına dikkat çeken Yılmaz, “Biz bugün burada silinip gidecek bir meslekten ya da sektörden değil ülkemizin geleceğinde etkin olacak bir alandan bahsediyoruz. Dijitalleşmeyle birlikte ticaret içerisinde hizmet sektörü gelişirken, vergi gelirlerinin de artmasına katkıda bulunacak” dedi.

“Kuryelik belgeli meslek olabilir” 

Sektörde faaliyet gösteren moto-kurye sayısının 1,5 milyona ulaştığını da kaydeden Yılmaz, moto-kuryelerin bir çatı altında bir araya gelerek sorunlarının çözümü ve mesleki ilerleme için çalıştıklarını da bildirdi. Yılmaz, moto-kuryeliğin belgeli bir meslek haline gelmesi için ATO İDEA şirketinin çalışma yürütebileceğine dikkat çekerek, Mesleki Yeterlilik Kurumu ile bu konuyla ilgili diyaloglar kurulabileceğini ifade etti.

Yılmaz, Ankara Ticaret Odası’nın 2 bini aşkın mesleki alanda 160 bin üyenin çatı kuruluşu olduğunu da belirterek, online yemek platformları dahil tüm sektörlerin gelişmesi ve iyileşmesi yönünde çalışmalar yürütmeyi sürdüreceklerini kaydetti.

Moto-Kuryelerinin sorunları ATO’da masaya yatırıldı

İptal

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0 Yorum

Daha fazla gösterilecek yazı bulunamadı!

Tekrar deneyiniz.