Çaycuma Belediyesi yeni bir ISO standardı daha alıyor

Çaycuma Belediyesi yeni bir ISO standardı daha alıyor Çaycuma Belediyesinin 2023 yılında almaya hak kazandığı ISO 9001-2015 Kalite Yönetim Sistemi birinci gözetim dış tetkik incelemeleri, Türk Standartları Enstitüsü (TSE) Başdenetçisi Arif Gani tarafından yapıldı. Tüm birimlerin düzenlediği belgelerin yanı sıra sahadaki faaliyetlerin de denetlendiği inceleme sonrasında, çalışmalar “Başarılı” bulunarak Kalite Belgesi’nin devamına karar verildi. ISO...

{"id":91493,"news_id":15694964,"detail":"\u00c7aycuma Belediyesi yeni bir ISO standard\u0131 daha al\u0131yor\n\n

\u00c7aycuma Belediyesinin 2023 y\u0131l\u0131nda almaya hak kazand\u0131\u011f\u0131 ISO 9001-2015 Kalite Y\u00f6netim Sistemi birinci g\u00f6zetim d\u0131\u015f tetkik incelemeleri, T\u00fcrk Standartlar\u0131 Enstit\u00fcs\u00fc (TSE) Ba\u015fdenet\u00e7isi Arif Gani taraf\u0131ndan yap\u0131ld\u0131. T\u00fcm birimlerin d\u00fczenledi\u011fi belgelerin yan\u0131 s\u0131ra sahadaki faaliyetlerin de denetlendi\u011fi inceleme sonras\u0131nda, \u00e7al\u0131\u015fmalar \u201cBa\u015far\u0131l\u0131\u201d bulunarak Kalite Belgesi\u2019nin devam\u0131na karar verildi.\nISO 10002 M\u00dc\u015eTER\u0130 \u015e\u0130K\u00c2YETLER\u0130 Y\u00d6NET\u0130M S\u0130STEM\u0130\u2019NE DE GE\u00c7\u0130L\u0130YOR\n

\u00d6te yandan, \u00c7aycuma Belediyesinin bu standartta g\u00f6sterdi\u011fi ba\u015far\u0131 nedeni ile bir ba\u015fka Kalite Y\u00f6netim Sistemi olan \u201cISO 10002 M\u00fc\u015fteri \u015eikayetleri Y\u00f6netim Sistemi\u201d \u00e7al\u0131\u015fmalar\u0131 i\u00e7in ilk ad\u0131m da at\u0131ld\u0131. Bu \u00e7er\u00e7evede temmuz ay\u0131 i\u00e7erisinde de bu standartla ilgili e\u011fitim planland\u0131.\n\u00c7AYCUMA BELED\u0130YES\u0130 ISO 9001 KAL\u0130TE BAYRA\u011eINI B\u0130R YIL DAHA G\u00d6NDER\u0130NDE GURURLA TA\u015eIYACAK\n

Konuyla ilgili de\u011ferlendirmelerde bulunan \u00c7aycuma Belediye Ba\u015fkan\u0131 B\u00fclent Kantarc\u0131, her d\u00fczeyde kaliteli, hizmet i\u00e7in hi\u00e7bir \u00f6zveriden ka\u00e7\u0131nmaklar\u0131n\u0131 s\u00f6yledi. Ba\u015fkan Kantarc\u0131, \u00a0\u201cDaha \u00f6nce ald\u0131\u011f\u0131m\u0131z ISO 9001 Belgesi i\u00e7in TSE\u2019nin \u00e7ok de\u011ferli Ba\u015fdenet\u00e7isi Arif Gani Hocam\u0131z ilk d\u0131\u015f tetkik incelemesini yapt\u0131. Belgelerin yan\u0131 s\u0131ra bizzat sahadaki \u00e7al\u0131\u015fmalarda da yapt\u0131\u011f\u0131 incelemeler sonucunda, \u00e7ok \u015f\u00fck\u00fcr \u2018min\u00f6r\u2019 diye nitelenen k\u00fc\u00e7\u00fck baz\u0131 eksiklik d\u0131\u015f\u0131nda \u00f6nemli bir kusur tespit edilmedi ve belgemizin devam\u0131na karar verildi. \u00c7aycuma Belediyesi ISO 9001 kalite bayra\u011f\u0131n\u0131 bir y\u0131l daha g\u00f6nderinde gururla ta\u015f\u0131yacak.\u201d dedi.\nVATANDA\u015eLARIMIZA BEKLENT\u0130LER\u0130N\u0130N \u00d6TES\u0130NDE H\u0130ZMET VERMEK \u0130ST\u0130YORUZ\n

Kalitenin \u00c7aycuma Belediyesinin temel de\u011feri haline geldi\u011fini s\u00f6yleyen Ba\u015fkan Kantarc\u0131 s\u00f6zlerini, \u201cBu alandaki \u00e7al\u0131\u015fmalar\u0131 ba\u015far\u0131l\u0131 bulan de\u011ferli Ba\u015fdenet\u00e7imiz, bir ba\u015fka standart olan ISO 10002 i\u00e7in de \u00e7al\u0131\u015fmalara ba\u015flamam\u0131z\u0131 \u00f6nerdi. \u00a0ISO 9001 standard\u0131 bizim hizmet sunumumuzla ilgiliyken, ISO 10002 bu hizmetlerin vatanda\u015flar\u0131n beklentileri do\u011frultusunda daha da iyile\u015ftirilmesi amac\u0131n\u0131 ta\u015f\u0131yor. Vatanda\u015flar\u0131m\u0131z\u0131 memnun etmek yetmiyor, onlara beklentilerinin \u00f6tesinde hizmet vermek istiyoruz. Bizi, buna y\u00fcreklendiren belediye personelimize, daire amirlerimize \u00e7ok te\u015fekk\u00fcr ediyorum. Hep s\u00f6yledi\u011fim gibi g\u00f6nderimizde dalgalanan kalite bayra\u011f\u0131 yaln\u0131zca belediyemizin de\u011fil \u00c7aycumal\u0131 hem\u015ferilerimizin de kalitesini g\u00f6steriyor.\u201d diyerek tamamlad\u0131.\nISO 10002 NED\u0130R?\n

Ticari veya ticari olmayan faaliyetlerin t\u00fcm\u00fc i\u00e7in \u015fik\u00e2yetlerle ilgili s\u00fcrecin etkili ve verimli bir \u015fekilde planlanmas\u0131, tasarlanmas\u0131 ve iyile\u015ftirilmesi i\u00e7in k\u0131lavuz bilgiler sa\u011flayan ISO 10002 standard\u0131, bu yolla elde edilen bilgiyle hizmetlerde iyile\u015ftirme sa\u011flamay\u0131 ama\u00e7l\u0131yor. Sistem \u015fik\u00e2yet ya da talepte bulunan vatanda\u015flar\u0131n \u00e7\u00f6z\u00fcm\u00fc i\u00e7in yap\u0131lanlara eri\u015fme \u015fans\u0131 tan\u0131rken, kurumlar\u0131n, sorunlar\u0131, vatanda\u015flar\u0131 tatmin edecek tarzda \u00e7\u00f6zme kabiliyetini de art\u0131r\u0131yor. Kurulu\u015flara \u015fik\u00e2yetlerin \u00e7\u00f6z\u00fclmesinde vatanda\u015f odakl\u0131 yakla\u015f\u0131m geli\u015ftirmede de yard\u0131mc\u0131 olan standart, personelin vatanda\u015fla olan ili\u015fkilerini\n\n","created_at":"2024-04-23T12:20:15.000000Z","updated_at":"2024-04-23T12:20:15.000000Z"}